maandag 9 juni 2014

Esschert Vuurschaal

Ik denk erover om een vuurschaal aan te schaffen. Mijn man vindt, net als veel andere mannen, het leuk om een vuurtje te stoken en ik vind het leuk om in het vuur te kijken en er af en toe iets in te roosteren. Bovendien blijven bij intredende schemering de muggen door de rookvorming op gepaste afstand, een zeer gunstige bijkomstigheid ;) Omdat ik het vervelend vind dat bij een vuurkorf je terras naderhand vol asresten ligt denk ik aan een vuurschaal, daar blijft de as mooi in liggen. Ook vind ik het leuk dat je van boven in het vuur kan kijken. De onderstaande Esschert vuurschaal vind ik qua vormgeving erg mooi, is niet te groot en qua prijs goed betaalbaar. Hij is te koop bij Fonq. Het duurt niet lang meer....en dan staat hij in onze tuin!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten